• If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Announcement

Collapse
No announcement yet.

luci-djinn-mouse

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • luci-djinn-mouse

    server is dead.... u just do a wipe items and all of u disappear ! are thinking to do something to activate server again or bye bye abo??
    btw ur decision to wipe items and no all chars to lvl1 looks like it kill the server ,because most of ppl vote for wipe lvl1 and u just wipe items cause of 3-4 cryers!
    so, just give us an answer what u think to do .....
    ty.

  • #2
    I have to agree.
    eA-DeepFollower-Pk
    Myth- Corya Webb?
    Chaos-2 noob
    Xavus- DeepFollower
    Maggic-Rane/Deep
    Trilogy-Corekiyo
    Abo's- Rane

    Comment


    • #3
      +1
      Players not coming back
      Abo1: Sir Bullet, Twister, Tiberius, TankBoy
      Abo2: Sir Bullet, Budy
      Abo3: ......

      Comment


      • #4
        yup. players all quit you die 1vs1 and you are naked gg. it does not take a genius to see lmao.

        bye abo.

        Comment


        • #5
          Buy Heros o.O

          AhuehajehuHuaheuaheu

          Comment


          • #6
            U have mental problems NF? U vote to wipe itens

            Comment


            • #7
              Full reset, aggree 100%

              Comment


              • #8
                keep crying retard wgood ! and go lick jaco balls ! i have heros ! go xp now to ur pvm server !

                Comment


                • #9
                  nofear, the big NOOB, voted for wipe itens - seloing accs and crying on forum after die

                  shadow voted for wipe itens - selling accs after die

                  Comment


                  • #10
                    Too much expection from a free video game

                    Comment


                    • #11
                      yes i vote for wipe items at the start but when i see erodas spawn so many orbs i change mind ! cuoldnt change my vote!

                      and btw mouse luci stop hide i think mans with pants should not hide and give us 1 answer ! ty
                      Last edited by Nofear; 05-29-2017, 12:29 PM.

                      Comment


                      • #12
                        abo deaddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd ddddddddddddddddddddddddddd

                        Comment


                        • #13
                          Xp x10 in new Abo ? O.o good hehehe


                          Obs: Nofear Noobbbbb hahauheuaheuabuehaj

                          Comment


                          • #14
                            go ur pvm server wgood nb and u will be with micka-alpino and vi playing alone fucking retard br shit not even br likes u they didnt want u for ally ! cya piece of shit

                            Comment


                            • #15

                              Can I do one more observation ?





                              ....... NoFear NOOBBBBBBBB CRYING HAUBEAUBEUABEIABEUABUEBAJE



                              OK, I Stop... haubeuaheuabue

                              Comment

                              Unconfigured PHP Module

                              Collapse

                              Working...
                              X