• If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Announcement

Collapse
No announcement yet.

i want to learn portugese

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • i want to learn portugese

    Ive always wanted to learn protugese kinda after playing t4c as a young kid... recently I notice I pvp alone a lot and get bored of music would be perfect if I could listen to something teach me verbaly while I play games

    anyone know something like that I can go get ? or atleast where would be the best online place to learn if none I can just listen to while I pvp


    thanks !

  • #2
    I thought you were fluent. You have the HUEHHAZEHAUHAEUAHZEUHAUERHZEZEPR whatever down perfectly

    (on topic: babelfish?)
    ~Stinga
    stinga@t4c.com

    Est solarus oth mithas

    Comment


    • #3
      lol check out my name ;p you know me so well 0o0o

      Comment


      • #4
        muito tempo jogando em vip 185, voce aprendar portugese! heuheuheu! Nao jogando muito agora. nem tempo pra isso.

        flws!
        http://brosmetty.comoj.com/

        Comment


        • #5
          wth I got a free version of rosseta stone to try, and it shows a picture of likea guy in a suit at a table in a resturarant eating asandwhich, and it tells me a word in portugese and says how to say it, but it doesn't say what the word is, I dunno if it means, guy, male, man, resturaunt, table, lunch, eat , dine, dinner, food, sandwhich ?

          stupid as hell and took hella long to dl free version to think I give up ;\ gonna try to get a pirated version of another kind and if it actualy tells me what words I'm learning hopeufly I can be back here in 1 year and have learned something ;\

          very disappointed in rosseta stone

          Comment


          • #6
            tried this morning, is a picture of a girl at a table, then says portugese word, I assume it means girl, next slide is a girl running so I assume it means running, next slide is a man running wit htotaly dif word, so apparently the word I was learning isn't "Running" so wtf ?

            how do u memeorize a word when u don't evne know what one it is ? shits fucking retarded for real

            I need osmethign that says like Car then the Portugese word for car

            not a picture with 1000 thigns going on and I'm supposed to assume, u cant memorieze something ur just assume it means something like wtf, rosseta stone some stupid shit and piss me off ! lol

            Comment


            • #7
              What game is that?
              eA-DeepFollower-Pk
              Myth- Corya Webb?
              Chaos-2 noob
              Xavus- DeepFollower
              Maggic-Rane/Deep
              Trilogy-Corekiyo
              Abo's- Rane

              Comment


              • #8
                dark age of Camelot, heres a video of a melee char I solo'd on many years ago, way before it was posted n youtube if uwanna see actual game play

                https://www.youtube.com/watch?v=F6LZ3v-o2aw

                big open lands u run around and pvp on

                Comment


                • #9
                  not claiming to be an expert at foreign languages but if I was learning another language that is prevalent in one South American country I would start by using two "U's" to spell portuguese.
                  Pretty sure you will now be able to use Rosetta Stone to your full potential.
                  "Only Death can cast a friend from your side, or an enemy from your back"

                  Comment


                  • #10
                    Portuguese is not very difficult

                    Comment


                    • #11
                      muito tempo jogando em vip 185, voce aprendar portugese! heuheuheu! Nao jogando muito agora. nem tempo pra isso.
                      Last edited by Mouse; 10-21-2016, 11:37 AM.
                      http://baohanhmaygiatelectrolux.com/Sua-may-giat-Electrolux/Trung-tam-bao-hanh-may-giat-Electrolux-tai-Ha-Noi-114.html

                      Comment

                      Unconfigured PHP Module

                      Collapse

                      Working...
                      X